Friday, July 20, 2007

think abou

think abou


aku selalu teringatkan kau, kau ingatkannya sampah.
mata kau slalu membuatkan aku tenang, kau buat tak paham.
tetapi aku masih tiada siapa dan kau bukan bintang.
ape yang kau peduli?.

aku selalu teringatkan kau, dan ianya tidak penah berhenti.
shit, aku masih mencintai kau, masih lagi nampak kau didalam bilik.
tetapi ako bermain² dengan dengan diri ku, dan apa yang kau peduli?.
apa bila ada lagi teman yang lagi hebat dan hebat.

apa yang kau ada?.
apa yang kau mahu?.

siapa yang telah berikan semua kepada mu?
siapa yang menawan mu?

aku selalu teringkatkan kau.
oleh itu bagaimana kau hendak lena?.
mereka semua bukan kawan² kau.
mereka dibayar untuk cium kaki kau.
tapi mereka tidak tahu apa yang ako tahu.
dan apa lagi kau nak peduli?.
ako tiada disana.

Sunday, July 15, 2007

harimau malaya masih tido

malaysia 0 vs ubzktan 5..

apa nak buat? harimau malaya masih tido..jangan dikejot..kasi dia puas² tido.. semestinya stadium tidak akan penuh selagi harimau malaya masih tidor.. keputusan yang sudah diduga.. malah keputusan sudah taw dari 2 tahun yang lepas.. semestinya pasukan harimau malaya harus dirombak.. dari atas sampai bawah.. dari tukang buat baju sehingga la tukan kebun stadium.. itu hakikatnyaa.. mereka tak nak lagi dengar alasan yang sedia mereka tahu.. ini bukan pasal masalah mentaliti or fizikal or teknikal or what ever.. mereka semua dah tak tahan dengan bau² yang selama ini mereka bau.. mereka nak cara yang laen.. apa yang perlu dilakukan?

1. tuka pengurusan.. dari akar umbi..
2. tuka jurulatih.. tak salah amek jurulatih luar kalo kita mampu dan boleh utk kemajuan negara sendiri.
3. tuka sistem permainan yang sedia ada.. kita kecil tapi kita laju.. kita ada peluang.. pikirkan sejenak..
4. pilih permain yang berdisplin dan mempunyai motovasi tinggi..
5. banyakan membuat tinjauan keseluruh negeri untuk mencari bakat baru.. jangan harapkan pemain yang bermaen dalam liga malaysia.. cube bersikap demokrasi..
5. hantar peninjau kat luar negara.. kot² mana la taw ada org malaysia maen liga eropah ke or dorang lahir didalam malaysia.. and longgarkan kerakyataan..
6. jangan dilepaskan permain bawah12thn negara.. mereka aset.. hantar mereka timba pengalaman.. tapa.. biar duit klua sket.. janji mereka ada motivasi..

so ako listkan mane² ako rase perlu diambil berat..nak ikotkan banyak gilerk ako nak share.. tapi ini saja yang dapat ako luahkan.. tak puas ati.. bleh msg ako..

itam dan putih


title tunggu lori tranfomer
photo by jay


title warbrain
photo by tripod


title ilhamata
photo by i dont know..
ilhamata



1.2 milligram emmat roslan butterfinger
photo by madd
bilikecemasan



hitam dan putih..hitam itu menggerunkan..putih itu semacam kain..kalo diilusikan didalam gambar..inilah jadinya..hohohoh..semacam ini kot..so well..ini adalah adaptasi photo berwarna menjadi gambaran hitam putih..cube pikir 50 tahun akan datang..ianya akan menjadi sebuah memori bergambar yang penah dilalui..nilai sebenar akan bernilai dari hari kehari..dan juga dicamporkan sedikit nilai klasikal..dan nilai yang sebenarnya teletak di nilai n.sembilan..agagagagagg

Tuesday, July 10, 2007

bola sepak malaysia!

malaysia 1 vs china 5..

adaka patut?.. patut? tak patut?.. malapetaka sedang menimpa bolasepak malaysia.. hmm.. ako tak tekejot dengan keputasan tu.. tetapi ako tekejot melihat pemain malaysia beraksi.. dari sudut pandangan ako.. malaysia bagus.. hahahhahah.. lepas neh sapa plak nak disalah kan? pihak atasan? jurulatih? pemain? pengadil?.. cuba fikirkan sejenak.. ako rase jurulatih.. kenape? pasal jurulatih yang mencorakan sesuatu permainan tu..betul? ape yang ako tengok semalam.. pemain malaysia takda motovasi dan disiplin.. ehek.. tengok care maen pon bleh taw lo.. selain tu jurulatih memang banyak peranan dalam sesuatu kelab atau negara.. kenape? dia yang tentukan segala perancangan dari segi sistem permainan.. malah kalo nak diikotkan sampai pemainan sakit pon kene amek taw.. kalo dia ajar laen.. laen la jadinya.. ape yang ako nampak semalam.. antara yang ako rase boleh pegi lagi seperti akmal, indra tu je kot.. pasal dorang ada eset.. cuma dorang tataw nak gune aset tu dalam team.. macam mana nak maen kalo passing takat passing budak sekolah jek.. so ok la tuh.. cuma belom ada lagi kelibat semacam moktar dahari.. dia taraf dunia.. huhuhuhuh.. so lepas neh kita tunggu pula malaysia sedekah goal kat ubzkeatan..sadiauwieua.. susah bena nak eje.. ako bute hurup sejak umo 14 thn.. hohohohoh

Monday, July 02, 2007

Sunday, July 01, 2007

hasilnya!

take by madd


take by tripot


take by jay


take by jay


sedia maklum pada mereka-mereka yang mengikuti perkembangan ku..terima kasih untuk anda semua..dan disini ako papar kan gambar sebenar yang tejadi pada kami (ako, sha dan jay).. expidisi putra jaya..ahahhaha..tempat yang menarik! dan inilah hasilnya..lain-lain bahan..dipersilakan melawati laman http://photoaddict.fotopages.com/..dan juga difotopage ako..sekian adios~