Tuesday, June 28, 2005

26 Hb 6 2005:.


Kehadiran Anda Amat DIhargai


Me And Ali




Kiri: NuruL Tengah: Shah Kanan: ALi




ShuK, NuruL, ShAh, Ali..aku takdakk..

Friday, June 10, 2005

Sekilas Pemandangan:.


Image hosted by Photobucket.com

Read This message carefull:.


Dead : kenape ari aku lain?..kenape aku pikir nak mati haa?..hati aku rase tenang sangat ari ni..badan aku sejuk..hati gemuruh..otak aku blur..nape aku rase nak mati..aku suke misteri..nape misteri mati yg aku nak tahu sangat..aku takde prob..tapi aku rase macam dah sampai mase je..aku sedih tgk pic kawan kawan aku..suke gembira sangat tgk dorang beborak kat room..nape ari ni aku asik memerhati..aku pon tak tahu..TUHAN je tahu ape yg aku fikir kan..hope besok masih ada lagi utk aku kepada sume..besok juga aku harap aku hilang selamanye..peace

Cool Staff:.


Image hosted by Photobucket.com




Muzik Dan Manusia:.

Berdiri menghayati alam, mencari hala tuju perubahan zaman, erti hidup cerita dalam muzik, perasaan bagai dimain dicorong-corong Radio Jahat . Marah, sedih, suka, duka, emo, semua ada jangan hindarkan, cuma layan ikot irama. Lirik panduan muda-mudi dunia sejagat.Sesat lirik didalam keset. Di ikut mentah-mentah memuja idola yang salah. Ramai rockstar mati di dalam radio jahat. Semua tekanan dari bawah. Di jadikan cerita teruja minda. Pengaruh salah,teling yang menerima,otak menghayati jadi kesimpulan jalan susur kehidupan. Peras otak lari dari Radio Jahat,bosan muncul di khalayak ramai, sesat jugak aku besok hari. Besok masih ada(BUtterfingers). lain dari yg lain. Bangun, tido muzik. Its me!, kene kepala sendiri. Budak - budak mengaji kat luar. Bilik gelap. Siapa yang tahu? Cari idea lepas kan pelbagai perasaan. Muzik juga teman rapat tiap masa. Semua memerlukannya, Radio Jahat tumbuh bagaikan di jalanan. Siapa yang tahu?! satu hari nanti kau boleh jadi rockstar seperti Kurt Cobain(Nirvana), Ramones, The How, Beattles, Bob Marley, Ramli Sarip, dan ramai lagi. Sehebat nama, sekeras gitar, meresap minda kecil kaki jalanan hiburan. Dihiburkan alunan muzik mengikut iraman sebenar. Terpesona layan nikmat sebatang rokok. Aku kini di belenggu kehidupan. Hidup mati muzik, bangun tido muzik, syukur bernafas, ralat itu normal. Zahir aku seakhirnya. Perasaan sama keinginan lain banyak pilihan sukar melupakan, dilupakan bagai langit ke 7. Lari dari manusia atau Radio Jahat. coretkan di dalam novel..

Thursday, June 09, 2005

Me and My Radio live



My Friends ,

Menanti kunjung tiba, Hari ini tiada lagi, Benarkan ku berlari, Mencari sinar mentari, Diduga entah berapa? keadaan saling berubah, apa yang ku kata, pasti mimpin belaka. Terimalah seadanya, insan pasti tiada berguna, salah dah silap harus diterima, terima kasih pada semua....

thanks


piss-On-radio:.